lillythequeen

Alla inlägg under augusti 2017

Av Lilly - 7 augusti 2017 14:23


Jag mår så dåligt pga av mina utslag bland annat.
De kom förra året i maj. Sedan dess har de inte lämnat mig utan följt mig igenom ansiktet..
Och jag har så dåligt självförtroende pga av dom. Jag gillar inte att sminka mig egentligen. Men sista tiden vill jag inte vara utan det. Känner sig så ful och hemsk i ansiktet med dessa utslag.
Jag blir så osäker och nedstämd.

Vågar inte kolla i ögonen på folk knappt för att de ska se mina utslag..
Jag känner mig som världens mest fulaste människa och jag vill så desperat bli av med dom.. Jag vet inte ens varför jag får dom!!

Enligt hudläkaren så har jag skrivhud.
Det innebär att min hy reagerar på nästan allt som är vasst. Typ nagel, hår verkar det som..
Pannan är stället utslagen är på nu.
Jag har tagit salvor väldigt länge för detta. Vissa starkare än andra. Men de tål jag inte för de ger mig huvudvärk och feber ist i nacken och axlar.
Detta kostar ju pengar oxå.. att köpa massa krämer, gå på besök hos läkarna med mera.
Och pengar. Vad är det?

FY fan för samhället idag. Att vara ensamstående mamma och sjukskriven dessutom gör att man känner sig som världens lägsta människa!!

Och att ha utslagen gör de verkligen INTE bättre!!
De sänker mig så jävla långt ner i självförtroende botten så jag smälter snart in i sanden och det gamla tången/vassen just på botten..
Jag har så jäkla svårt att förstå att någon som min kille ens vill titta på mig när vi vaknar upp med solen i mitt ansikte :'-(
Jag är dock så glad för att han finns där för mig.. <3
Men dessa tankar jobbar jag med varje dag. Att kämpa för min hälsa och välmående. Att känna mig värd allt jag faktiskt här.
Att slippa tänka alla dessa jobbiga nedvärderande tankar som kan ta över som en klump i magen, som jag måste gnida bort med andra tankar.
OCH det var sådan energi..

Jag är värd mer än att må dåligt.
Värd att slippa arbeta med tankarna kring mitt värde.
Jag är VÄRD ATT BARA FÅ VA!!!
Bara va mig själv. Utan att bli ifrågasatt. Att få lära mig mitt värde igen och stå upp för mig..
Trött på att bli trappad av människor runt mig nu!!

Jag är trött på att vara fattig och arg inombords!
Skippa bry mig om er som inte bryr er tillbaka..

Jag vill må bra!!
Och det är dags att jag kämpar för det nu!!!!!!!!

Over and Out!!!!



/ Lilly

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en ung själ som är pratglad och kan prata/skriva om allt som livet ger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards