lillythequeen

Direktlänk till inlägg 18 maj 2017

Dagen idag.

Av Lilly - 18 maj 2017 17:26

Ja jisses vilken dag.. upp tidigt för att åka in till Nässjö.
Jag skulle ha en träff med en person som pratade vett med mig. Som tyckte att det var dags att prioritera mig själv.
Vägen möter jag nästan döden.
En älg kommer på min vänstersida och hade den fortsatt så hade jag varit mindre hel. MEN den stannade precis innan den kom upp ifrån vägkanten och tittade på mig.. och jag på den!!!
Jag fick en adrenalin chock direkt. Och lite i det stadigt är jag i livet i övrigt.
Jag har varit med om otroligt mkt och det har tagit massa energi ifrån mig.
Ingen semester på typ 2 år, gör ju sitt till..
Nytt jobb och nytt förhållande gör oxå en del, till att livet faktiskt idag är bättre än för 3år sen!! <3
Jag har bara efterskalven efter kaoset att lugna mig ifrån. Men med all press man har ifrån diverse håll så blir det väldigt påtagligt mkt ibland.
Men jag är så glad för er runt mig.
Jag är oxå stolt över mig själv, mina barn och mitt boende <3
Fasen vad jag kan bara jag lyssnar på mig själv.. hihi..
Men jag har slut på energi, jag har försökt att göra det bästa av allt, mdm nu är energin slut. Kroppen säger ifrån. Rygg/mage/huvudet/ansiktet/orken är de som tryter bland annat..
Så just nu är jag sjukskriven!!
Jag ska bara koppla av. Bara va. Va dagen som den kommer och slappna av, som min kära kille sa till mig <3
Känns skönt att få reda ut detta och kunna ta hand om mig. Utan massa måsten och jobb. Fast jag gillar mitt jobb tar det väldigt mycket energi som jag inte har!! :-/
Så skönt att äntligen hittat en doktor som faktiskt lyssnar på riktigt <3

Mvh Lilly

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilly - 7 augusti 2017 14:23

Jag mår så dåligt pga av mina utslag bland annat. De kom förra året i maj. Sedan dess har de inte lämnat mig utan följt mig igenom ansiktet.. Och jag har så dåligt självförtroende pga av dom. Jag gillar inte att sminka mig egentligen. Men sista...

Av Lilly - 27 juli 2017 14:18

Att vara utmattad och har sådant jobbigt kaos inom mig är inte roligt.. Stressen sitter inombords. Allt känns så jäkla nära och påtagligt :-( Man blir lätt påverkad och lätt irriterad i humöret. Tar åt sig av minsta lilla... Blaah säger jag b...

Av Lilly - 6 juni 2017 23:43


Äntligen är jag älskad

Av Lilly - 2 juni 2017 23:32

Jag förstår inte riktigt. Varför är det inte okej att vara mjuk? Varför får man inte bry sig hårt om andra? Varför får man inte vara snäll? Jag är egentligen en godtrogen person, energisk, glad, vänlig tjej som vill människors bästa.. ...

Av Lilly - 2 juni 2017 10:46


Jag har svårt för att stå upp för mig själv och mina känslor ibland.. Jag bryr mig väldigt mkt om att andra ska må bra och trivas, så jag blir lätt övertalad att jag har "fel" men egentligen handlar de inte om fel. Utan om att det finns 2 eller f...

Presentation


Jag är en ung själ som är pratglad och kan prata/skriva om allt som livet ger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards