lillythequeen

Alla inlägg under juli 2017

Av Lilly - 27 juli 2017 14:18

Att vara utmattad och har sådant jobbigt kaos inom mig är inte roligt..
Stressen sitter inombords.
Allt känns så jäkla nära och påtagligt :-(
Man blir lätt påverkad och lätt irriterad i humöret.
Tar åt sig av minsta lilla... Blaah säger jag bara!!!!!!
Jag känner så jäkla många känslor hela tiden att jag inte vet vart jag ska stå!!

Skamsen, rädd, glad, energisk, omtänksam, TRÖTT själsligt, smärta i ryggen, orolig, osäker, arg, sur, vilsen, rak, ärlig, öppen, frustrerad, otillräcklig, ful, lat, tråkig, med flera.
ALLA PÅ SAMMA GÅNG, inom mig!!

Viljan finns till väldigt mkt, men inte orken/energin och plånboken skriker att den är tom på det med!!!
Ååå
Jag vill så mkt.
JAG ÄR SÅ FRUSTRERAD OCH ARG faktiskt.
Arg att det blivit så här..

Jag känner mig oxå otroligt låst!!
Men det är pga av arbetet!!

Men i det stora hela så, känns allt tungt och jag är så TRÖTT!!!!!!!!!!

Jag behöver vila och kärlek i form av stöd och omhändertagande just nu..

Jag har ju oxå problem med min hy i ansiktet.
Den drar ner mitt självförtroende enormt...
Ibland känner jag mig inte värdig att umgås med folk. Vågar visa stunder inte ens titta folk i ögonen för jag känner mig ful och mindre värd.
Och jag är så trött på det.
MEN vet inte hur man ändrar dessa tankar?
Jag är känslig nu, för jag har varit stark så länge.
Jag vill så gärna känna mig stark igen!!!
För jag är en otroligt stark tjej <3 <3 <3
Självkänslan så sätt är de inget fel på..

Jag är en stark tjej, med stort hjärta och rolig, duktig och mjuk själ..
Bryr mig mkt om andra, som jag vill ska må bra <3 <3 <3 <3 <3
Jag tänker ofta bort mig själv. Men det har man inte mkt för att bara säga ja hela tiden!!
Jag har dock läst mig säga nej, så äldre dagar. Det är bra ;-)
Vill jag inte, så säger jag det, ist för att bara le och göra det någon annan vill, som jag aldrig skulle få något tillbaka av.. !!!
Det tar sådan energi!!

Och jag har blivit kräsen i vänner med..
Jag har varit för snäll och blivit lätt utnyttjad!!

Men jag kräver faktiskt mer idag. Mer svar!!
Gör man något får man stå för sina konsekvenser faktiskt!!!
Det lär jag mina barn!!!!!!
// Lilly

Presentation


Jag är en ung själ som är pratglad och kan prata/skriva om allt som livet ger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards