lillythequeen

Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Lilly - 6 juni 2017 23:43

Äntligen är jag älskad <3
Äntligen kan jag andas..!!!
Äntligen bryr sig någon om mig
Äntligen kan jag känna mig trygg i den finaste relationen jag haft..
Han med stort H, även i sitt tilltalsnamn, får mig att må så bra
Han bryr sig.
Han är förstående.
Han är sexig
Han är pratglad och social, precis som jag..
Och han förstår sig på mig och har
Tålamod åt mina snurriga funderingar.
Vi skrattar ofta ihop och vi är väldigt lika till sinnet och lusten <3 <3
Så jäkla glad att du fick upp ögonen för mig och släppte inte taget, när du väl upptäckt mig <3 <3

Jag är dock ledsen att jag har sådant bagage, men jag har inte fått det av dig.
Utan jag läker ifrån den med dig <3 <3 <3
Du ser mina tårar och du tröstar mig, pussar mig, kramar mig.
Det är så man ska göra om någon är ledsen.. gäller iaf mig..

Jag är väldigt lycklig kvinna, som äntligen får ge kärlek så som man ska och därefter få kärlek tillbaka <3 <3

Tänk att jag äntligen hittade den där kärleken som jag länge vetat har funnits <3

Nu måste jag bara släppa oron och sluta med försvars-murarna, kriget innan är över, men adrenalinet i kroppen är kvar lite..
Men mitt särade hjärta läker mer och mer, ju fler pussar man får <3 <3 <3

Tack älskling för du visar att jag är värd att älskas!!!

Och nu ska det sovas!!

Mvh Lilly.

Presentation


Jag är en ung själ som är pratglad och kan prata/skriva om allt som livet ger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards